نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: تبلیغات
موارد یافت شده: 16
1 - استفاده از مدل لوجیت چندگانه در بررسی تاثیر تبلیغات متحرک در حواس-پرتی رانندگان در بروز تصادفات درون¬شهری (مطالعه موردی مشهد) (چکیده)2 - بررسی میزان تاثیر اثربخشی تبلیغات بر ارزش نشان تجاری (چکیده)
3 - ارایه مدلی جهت انتخاب جاذبه های تبلیغات اینترنتی (چکیده)
4 - نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده (چکیده)
5 - بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس (چکیده)
6 - نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی (چکیده)
7 - غیر مستقیم تر و مؤثر تر(تبلیغات غیر مستقیم برای نام خلیج فارس ) (چکیده)
8 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند (چکیده)
9 - تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان (چکیده)
10 - تکنولوژی رسانه ای، صنعت تبلیغات و سبک زندگی مصرف گرایانه (چکیده)
11 - بررسی کنشگفتاری «استدلال» در زبان تبلیغات مجلات انگلیسی و فارسی (چکیده)
12 - بررسی تاثیرتبلیغات بر عملکرد مالی و ریسک شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (چکیده)
13 - کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوههای مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
14 - تحلیل گفتمان تبلیغات بازرگانی: بررسی کاربرد زبان و گفتمان در اقناع و متقاعدسازی مخاطبان از منظر تحلیل گفتمان (چکیده)
15 - ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی (چکیده)
16 - بررسی گفتمان تبلیغات انتخاباتی نمایندگان تربت حیدریه در مجلس هشتم (چکیده)